مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد

پيرو اطلاعيه مورخ 1401/3/29 ، بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ مجازين به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1401 که در زمان مقرر (1401/4/1 لغايت 1401/4/4) موفق به تکميل فرم انتخاب رشته هاي تحصيلي خود نشده اند، مي­رساند، تسهيلاتي فراهم گرديده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاريخ 1401/5/2 لغايت 1401/5/4 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لينک مربوط به سامانه جامع آزمون مذکور، با رعايت شرايط ذيل نسبت به تکميل فرم انتخاب رشته هاي تحصيلي خود اقدام نمايند.

این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای كارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند و موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ 1401/5/4 تمدید نمی شود و هیچگونه درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

انجام انتخاب رشته (در دوره های روزانه و نوبت دوم) در این مرحله در رشته­ هاي امتحاني که داراي آزمون عملي و تشریحی هستند منجر به معرفی داوطلب برای آزمون عملی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته ها، با نمره آزمون عملی صفر (0) گزینش خواهد شد.

 انجام انتخاب رشته در این مرحله در رشته هاي شرايط خاص و مصاحبه، منجر به معرفی داوطلب برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت وی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته ها، از گزينش نهايي در آنها حذف خواهد شد.

داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي درگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: Request.sanjesh.org يا با شماره‌ تلفن‌هاي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط